såkallat återfall

Ååh, vill tapstsera om och möblera om i mitt rum! Eller om jag tapetserar kanske jag inte behöver möblera, men jag är ganska säker på att jag måste vänta cirka 12 år innan jag får tapetsera och om 12 år bor jag förhoppningsvis inte hemma längre. När jag gjorde om för två år sen tyckte jag att det var fett smart att ha röda väggar eftersom när man fotade i rummet som då hade gräna väggar såg man så konstig ut och med röda väggar ser man brun och snygg ut. Men istället är det jättejobbigt för att alla bilder blir orangea och fula och man måste göra bilderna så kalla så att det tillslut gör ont i ögonen. Men det är inte bara därför jag vill tepetsera. Det är även för att det är så svårt att möblera och jag kan inte ha många olika färger på tavlor och sånna saker, plus att det blir så mörkt hela tiden. Önskade att någon sa till mig att vita väggar var det utlimata när jag skulle välja tapeter. Vita väggar och blåa stjärnor. Nu ska jag köpa skor.

Föresten, är ganska glad över att objektivet inte kommit och inte låg bredvid mig igår. Visserligen klarade allt sig förutom UV-filtret. Men det funkade ju ändå bara till det trasiga objektivet så det är nemas problemas. Hoppas jag, hehe.



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0