Fly high, high, high

Kom till skolan halv nio imorse för att göra klart tonårspsykoligiundersökningen med Sofia. Halv nio lämnade jag henne ensam med sexfrågor för att ha utvecklingssamtal. Det gick väl ganska bra. När jag kom tillbaka fortsatte vi och när engelskan började efter lunch fick samettorna svara på den. Trots att den är helt anonym vet vi vilka kanske fem av dom är, haha! Sen svarade några i våran klass på den och jag blev kallad nazist eftersom min drömpartner är blond eller brunett, blåa, gröna eller gråa ögon, lång och vältränad med mellanlångt och stylat hår. Kan inte hjälpa att jag har det i blodet. Efter skolan gick jag och Amanda på stan, hon sa strängt i början att jag skulle köpa mer saker än henne, Jag köpte inget, hon köpte tre byxor. Imorn fortsätter sökandet på tröjan från H&M, jag ska hitta den och därmed basta!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0