the night is cold

Dagen började med sång och gitarr som jag inte kommer ha på två veckor nu! Huhu. När jag slutade åt jag två portioner pasta och skinksås. Så jävla gott. Det är nog den enda jag äter i skolan men inte hemma. Vi slutade tidigare på samhällskunskapen så jag och Amanda gjorde en gammal uppgift och gick inte på svenskan efterso det var en föreläsning i caféterian. Tydligen var den bara för lärare men jag och Amanda flirtade till oss fyra kakor av den ena rektorn, hihi. När vi kollat ett tag gick vi till dansen. Satan vad trött jag är nu! Efter tre danser (varav en jag står på en stol hela tiden) åkte jag hem. Ingen ville sitta bredvid mig men SKPB åkte så det var okej. Trots att jag luktar svett.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0