skulle inte tacka nej till sommar nu

Stannade hemma igår och kollade på The last song. Åt lite holländsk choklad och grät lite, sen somnade jag. Idag har jag varit i Gottsunda och blivit stemkastad. Fast det har jag ju inte eftersom bussen inte går dit längre. Ska nog ta bort inlägget från igår eftersom det inte hände och jag var ful. Men jag bjuder på en bild från förut. Saknar den bikinin, kom ihåg igår varför jag köpte den, hahahaha! Skrattar när jag tänker på det. Trots det skulle jag göra samma sak igen.


Kommentarer
Postat av: mandyyy

jag hade också en sådan bikini fast bara överdelen, men den blev solblek och ful sen buhu :(

2012-05-06 @ 16:59:16
Postat av: Denisen

Hihihihi jag minns också!!!

2012-05-07 @ 20:56:03
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0