det luktar bränt

Äntligen vet jag vad jag ska göra med mitt hår i sommar!! Fast jag har fortfarande några problem. 1. Jag vet inte om jag ska färga det till skolavslutningen. Har två oanvända färger som skulle passa men jag vill inte ha dom senare i sommar så då måste jag bleka det bara för att få bort den färgen. Så det känns lite onödigt och mitt hår kommer må riktigt dåligt, men det känns ändå riktigt värt det. 2. Jag vet inte hur länge jag ska ha det jag ska ha i sommar, för på hösten ska jag antagligen färga på ett annat sätt. Men hur vill jag ha på skolfotot? Och hur vill jag ha på min födelsedag? Tänker jag för mycket? Så många frågor men inga svar. Om det var twitter skulle jag skriva "#förvirrad" och "#beslutsångest" nu, men å andra sidan skulle jag inte kunna skriva allt detta på twitter eftersom det är över 140 bokstäver. Här är en ledtråd.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0