Looking for someone

Började dagen med nationella i tyska. Satt och tänkte på att jag kommer sakna tyskan och att jag faktiskt är ganska bra på det. Kanske borde gå steg tre nästa år? Till lunch blev det pannkakor. Åt fyra och en mandarin. Äter allt som är gratis tills på fredag så jag ska överleva. Efter idrotten då jag powerwalkade med Sofia (och lärde mig ett partytrick, kolla filmen!!) hade vi historia/geografi. Lärde mig att jag bor i ett sosseområde, att alla i Rasbo är moderater och att studenterna i Uppsala röstar på miljöpartiet. När jag sen skulle gå hem ringde jag mamma som var ute med bilen så hon hämtade mig, hehe. Känner att jag är ganska dålig på att vara fattig. Bara tre dagar kvar av min extrema fattigdom!

Hahaha, mattantsgubben som sitter bakom mig försökte göra samma sak när vi hade gått. Jag var lite bättre.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0