Låt honom veta att inget är som förr

Fett bra dag! Tror att vädret hade stor påverkan faktiskt. Började med matte då jag räknade min favoritdel, medelvärde och median. Skulle lätt kunna jobba med det för det är det end jag kan bra i matte, haha. Hade sen en skittråkig redovisning som gick helt okej. Till lunch blev det fett god mat, har varit det helan veckan!! På lunchrasten satt jag, Sofia, Amanda och Marko på kullen och gjorde parningsläten. Efter ett tag gick Marko så jag är ganska säker på att det inte funkade. När jag började hade jag ensembleprov igen men hann bara sjunga en låt för sen drog jag och Yvonne på årsmöte! Jag åt bullar och drack cider medan Yvonne var viktig. Sen tog jag två skolkataloger och sprang ivög för att göra tre tyskaprov. Det gick helt åt skogen, men när jag var klar fick jag träffa Denise! Vi satt i solen och hade catchup-time (haha ketchup) och sen gick jag till Slavsta och tog bussen med mamma istället för att gå hela vägen hem.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0