Please hang around

Har haft tre lektioner idag. Det började bra med tyska, fick VG på läsdelen, G på hördelen och G- på resten. Så det blir ett G och jag kanske fortsätter nästa år! På matten fick vi oxå reda på nationella. Torbjörn sa att jag var number one. Två i klassen fick godkänt och jag fick sämst av alla. Efter lucnh (dom har satt skärmar mellan alla bord i matsalen. Negativs för att: 1. Det är trångt, vi ville ha mer utrymme! 2. Man ser inte sina kompisar och måste gå runt och kolla vart dom sitter. 3. Man ser inte kön, om den är lång vill man ju inte ta mer mat. 4. Man ser inte alla snygga killar. Visserligen är det bra för min och Amandas del, haha!) hade vi idrott. Jag och Amanda spelade pingis och sen hade vi HLR. På geografin och historian gick vi på rundtur i Uppsala som avslutades med glass. Sen gick jag och Amanda på stan.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0