I swear the world better prepare

Försov mig som tusan imorse, fast inte mer än Amanda. Men trots det hann vi båda i tid till tvåans sista matteprov som gick åt skogen! På lunchen (hela dagen egentligen, men matsalen är en utmaning!) hade jag och Amanda "uppdrag - inte stirra". Det gick ännu mer åt skogen. På ensemblen såg jag treornas sista teaterföreställning. Satan vad bra dom var!! Och Denises monolog var så himla sorglig. Älskar att Emil och hans kompisar satt bakom mig och viskade, och när Denise sa att det kändes som om hon hade fått en käpp i magen undrade dom om den var stor. Man märkte verkligen att dom inte var esteter, hahaha! Hade sen en kort rast innan tyskan. Där fikade vi och körde rita, gissa, spring.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0