I'm still an animal

Tina är i Finland och Amanda var sjuk så idag var det jag och Yvonne mot världen! På naturkunskapen luktade vi på alkoholer. Dom luktade blandannat aceton, vodka, äckligt, sjukhus och lite annat! På slutet luktade dom ingenting, vet inte om det var för att den helt enkelt inte gjorde det eller för att min näsa blev förstörd. Under min ensamma rast var jag fett produktiv. Jag gick på toa, hämta grjeer i skåpet och sen läste jag nya Word och kollade i skolkatalogen med en kitkat i väntan på musikteorin. Efter skolan hade jag och Yvonne möte så vi tog en lantisbuss ner på stan och var jättetidigare på mötet så när vi var klara hann vi med några våfflor! Nu väntar jag på att musikalrollerna ska sättas. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0