confused confusion

 
Dagens humör: Förvirrad. Min hjärna fungerar fortfarande inte sen händelsen imorse. Det var som om två andra personer styrde mig och sa vad jag skulle göra. Ja. Nej. Ja. Nej. Gick flera gånger till bussen, sen mot skolan och sen till bussen igen. Det slutade med ett "Okej" när jag var utanför skolan så jag åkte hem och åkte tillbaka nästan direkt.

Dagens snällaste: Frågade en ny tjej på ensemblen hur länge hon sjungit och att jag tycker hon sjunger jättebra.
 
Dagens pinsammaste: Satt på bussen och längst bak satt två snygga killar som båda hade likadan mössa som jag. Det var fullt på bussen men tänkte ändå att jag skulle gå av lite coolt och så ramlar jag typ på en tjej, haha! Skämdes lite.
 
Dagens lärdom: Vi var bara tre personer på musikteorin så i väntan på dom andra pratade vi om olika instrument och annat kul. Kan inte påstå att jag kom ihåg allt eftersom min hjärna har tagit en olämplig semester men det var kul.
 
Dagens jobbiga: Bara några småtjejer som tror att dom är bättre än alla andra. Känner alltid att jag vill slå dom. Hårt. 
 
Dagens roligaste: Helena berättade om en gammal elev som råkat kissa i grejerna där muslimerna ska tvätta av sig innan dom ber och ska möta Gud. Det var verkligen jättekul att höra, hahahaha. Inget emot muslimer eller så.
 
Dagens skada: Bortsett från mitt huvud och det faktum att jag har någon slags hjärnskada idag är mina naglar värdelösa. Måste använda munnen när jag tillexempel ska ladda mobilen och dom gör ont hela tiden. Fuck my life.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0