if you need some loving, call on me

Jag och Amanda möttes utanför Sylvenuis typ kvart i åtta imorse för att påbörja våran affischuppsättning. Det var dock det enda vi hann med på morgonen innan vi började. Sen fortsatte vi samtidigt som nån jävla Alpernasnubbe spred sitt virus över hela skolan. Har kännt mig typ superensam hela dagen. Dom andra musikarna i klassen var borta så jag hade ingen att roa mig med på kören och jag var jätteförvirrad på musikteorin. Sju timmar efter frukost som bestod av två mackor hade jag lunch. Denise hade oxå håltimme så hon gjorde mig sällskap. Det bästa var att dricka, var helt uttorkad efter att ha sjungit och inte druckit på hela dagen. Denise var min assistens på den rasten så alla förutom en affisch åkte upp på korridoralmanackorna. Efter sista lektionen såg jag fram emot att få komma hem men jag och Amanda behövde få upp studentinformation på tv-apparaten och säga till alla lärare. När vi var helt klara ringde dock telefonen och två klasser hade bytt tid så vi fick stryka över på alla affischer, ändra på de nyutskrivnapapprerna och säga till i receptionen, Tillsut var det bara Sylvenius kvar men dom hade stängt, ååh. Har varit så himla irriterad idag. Bättre dag imorn?
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0