bleeding from my nose

Här ligger jag och blöder! Efter frukost somnade jag om och när dom andra vaknade satte jag mig upp och började blöda. Det var upptaget på toan så jag fick springa till köket, haha. Förra veckan pratade jag med Denise och Yvonne om att jag inte blödit näsblod på flera år så det var väl någon slags karmagrej eller nåt. Har två tidigare minnen från när jag blödit näsblod. Båda är från dagis. Den ena när jag och Frida satt vid ett bord och åt eller nåt och så sa jag till Frida "jag har blod i näsan" eftersom jag inte ville säga att jag blödde näsblod och då sa hon "det har ju alla". Den andra skulle kunna vara samma dag för det var när jag blödde och sa till Frida att jag ville ha så stort papper som Maddicken och bad  en kille att inte fick skratta åt mig när jag hade det i. Istället sa han att jag såg ut som en clown. Samma kille sa att jag såg gravid ut när jag var typ fem år, tack för egoboosten, mår inte alls dåligt över det. I know where you live, bitch.
 

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHA det där minns jag inte alls. "Det har ju alla" hahahahahhahaha

Svar: Hahahahah har trauma efter det vettu..
Frida

2012-09-15 @ 15:24:01
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0