catastrophe


I tjugo minuter grät och hyperventilerade jag. Det gjorde ont att ligga och gråta så jag gick runt och letade överallt. Fick ett varv runt huset för att kolla utomhus och letade i alla skåp och under alla täcken. Men ingenstans hittade jag henne. När jag insåg att mamma inte svarade på mina sms var för att hon var hos mormor och morfar antog jag att hon antagligen är där. Har ännu inte fått svar, men jag är lugnare nu. Insåg iallafall hur svårt det kommer vara när Fia faktiskt inte längre finns hos oss. Trodde ett tag att jag blivit psykiskt sjuk och att Fia dog för länge sen eller att dom var och avlivade henne nu men jag trodde att hon fortfarande levde och att jag bara drömde att hon sov hos mig inatt. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0