dagens outfit #50



Har under hela sommaren uppdaterat ett facebookalbum som heter "sista sommaren". Det började med att jag ville lägga upp lite outfitbilder för att ha någon bild på mig från dagen där men tillslut gick det för långt. Vissa dagar när jag gjorde nåt kul var det enda jag kunde tänka var att någon behövde ta en outfitbild på mig så att jag kunde lägga upp bilderna på facebook och ibland hittade jag på någon låtsasrubrik om jag inte gjort något speciellt under dagen men hade snygga outfitbilder. Men nu är det över. Här ovan ser ni typ alla mina outfits i sommar och här nedan ser ni den sista, dagens.
 

Klänning - Carlings. Skärp - mammas. Väska - Second hand. Skor - Converse.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0