every move you make

Hade min första gitarrlektion idag, det gick jättebra!! Fast vi slutade tio minuter tidigare så jag vet inte hur bra jag egentligen var, haha.. Hade sen svenska då vi jobbade med en uppsats som skulle varit klar i våras men mer än halva klassen har inte ens börjat, haha. Efter lunch följde Amanda med mig ner på stan. Jag köpte ju en jeanskjorta för 199:- i måndags, men bytte den mot en kofta igår för 249:- och nu lämnade jag tillbaka den och köpte hårfärg istället. Men det var bara för att färgningen igår blev misslyckad och jag hade inte råd med en ny, haha! Köpte en hårmascara oxå. Nu sitter jag alltså med färg i håret och när det är klart ska jag på möte med Yvonne. Har varit fett viktig idag, jag och Amanda lämnade tillbaka upphittade böcker tidigare idag oxå! Känner mig som en businesswoman.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0