fri som en fågel

Har varit på ännu ett kräftparty ikväll! Denna gången var det hos Jasmine med mest 93:or istället för 95:or, haha. Det var superkul och trots att jag inte åt kräftor åt jag pizza, vitlöksbröd, paj och någon efterätt (plus lite sallad, woho). Avstod även denna gång att prova på att äta en hel kräfta men provade jellyshots istället, haha! Fick klagomål om att jag var dålig eftersom jag inte skrapade ut allt men skeden var så liten. Det var iallafall en rolig upplevelse! Mot kvällen var vi bara sju kvar och medan jag hade toapapper kvar i byxorna (hahahaha, hur hände det??) stoppade dom andra in vindruvor i munnen. Nu borde jag sova för imorn blir jag och restan av Uppsala kulturellast i stan!
 





Kommentarer
Postat av: syster-dyster

FRIDA! Inte dricka :(((((((

Svar: Gör vad jag vill häähääähähähähäääää :pPppPPPpPP
Frida

2012-09-08 @ 12:14:32
URL: http://discofjolla.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0