gårdagens outfit #57

Åkte till Gränby innan jag skulle till Bea igår och köpte mig ett par strumpbyxor. Träffade även Amanda som stod och pratade om ost på Kvantum! Men då hade jag klackskor och efter att ha gåttgåttgått på Gränby i dom orkade jag inte mer, så jag åkte hem och bytte. Sen bytte vi fyra tjejer som var där tidigare om och jag insåg hur slaffsigt klädd jag var så jag fick låna lite kläder, hihi! Brukar antingen fixa skitsnygga kläder, en annorlunda sminking, håret på ett speciellt sätt eller snygga skor när jag ska på fest. Oftast är det kläderna men igår ville jag ha skor och en det missyckades.
 
Linne/skjorta/whatever - Lånat av Bea.
Strumpbyxor och vitt linne/kjol - H&M.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0