i want your romance

Egentligen har det varit en jättebra måndag men min väska gjorde mig så jävla kaxig. Fast mina kompisar får skylla sig själva när dom inte vill ta en bild på mig när jag pekar finger och lägga upp på instagram! Fick Amanda att göra det sen iallafall bara för att vi skulle skiljas åt som vänner! Kändes bra att få ut lite ilska iallafall, även om den inte var 100% seriös. När jag sen kom hem skaffade jag instagram, hehe. Men kan bara kolla på folks bilder via datorn och det är mest för att kunna kommentera mina kompisars bilder! Frdlndstrm heter jag där, följ mig om ni vill ha likes!!
 
Måste säga att jag varit snyggare men aldrig coolare!!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0