If you ain't here

Har fått något slags emocore/bilddagboken återfall denhär veckan. Kollade igenom min bilddagbok idag och herregud vad jag saknar högstadiet, vintern och 2008. Läste att jag gjorde snöänglar, att jag hade halkat framför snygga killar och att jag julbakat. Såm vinter vill jag ha igen, om det ska komma snö ska det vara mycket. Senaste åren har det ju bara varit lite och jag vet att jag kommer ångra detta men i år vill jag ha massvis med snö. Eftersom vi inte fick någon riktig sommar borde vi få en riktig vinter. Saknar att vara så kär som jag var 2008 oxå, när jag skrev ledsna texter med en ful bild dom gånger jag trodde han inte gillade mig och blev glad när jag såg honom. Saknar att vara 14 år, haha!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0