i'll be watching you

Har varit en så himla bra elev idag! På gitarren lyssnade jag och tog in, på svenskan agerade jag lärare åt dom fem som gjort klart essän och pratade om krönikor och på filosofin var jag både sekreterare och ordförande i våran lilla grupp! Var fett redo för teateraudition sen men läraren var sjuk så det blir nästa vecka. Stannade kvar i skolan med Denise ändå och hittade en påse med kläder i logen som man fick ta. Vet inte om jag ingick som alla men jag tog med mig en tröja och en klänning hem. Tackar Johanna för dom! Ni får två stulna instagrambilder eftersom jag inte orkar ta upp kameran ur väskan, hehe. Har ändå bara spegelbilder på mig och Denise som båda hade bandana idag. Helt oplanerat.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0