it's not working out

Sitter och planerar några framtida outfits. Tills imorn, till lördag, till måndag, till min födelsedag och lite mer. Är rädd att jag inte kommer kunna somna innan jag har rett ut detta, haha! Har morgondagen och måndagen spikade iallafall. Tidigare idag bytte jag bakgrundsbild på mobilen och pluggade. Yvonne sa att hon inte skulle tycka att det var så kul om någon tjej hade hennes pojkvön som bakgrundsbild så jag gjorde ett byte. Lovade Amanda förut att jag skulle ha henne som bakgrundsbild och det har jag inte brutit! Har favoritbilden på oss där nu, hihi. Nu ska jag sova och sluta tänka på kläder. Saker jag ska köpa när jag får pengar kommer kosta 125+300+300+200+150+70 = alldeles för mycket.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0