kräftskivan från instagram

Snodde lite instagrambilder från några som var där igår. Man kan liksom se kvällens gång. Det började med att jag och Tina satt snälla på våra stolar med kräfthattarna på jättefint (fast jag satt egentligen på en hel fin pianostol själv, hehe). Lite senare kom det mer folk och då var det dags för gruppbild. Min hatt satt fortfarande kvar men den ville alltid sitta på mitt bakhuvud så det syns inte. På collaget tror jag vi precis ska dricka något och de små bilderna är väl från efter att vi druckit, haha! Den sista bilden visar hur dräggig jag var mot slutet och att min hatt inte tyckte om mig så mycket som jag trodde. Tror jag förvandlades till en kräfta där. Just nu är jag antagligen på stan och roar mig. Ha en bra lördag!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0