nice day to start again

Har gjort allt jag gjorde fel igår så att min dag ska bli bra. Först och främst åt jag tre mackor till frukost, igår åt jag bara två och hade tre lektioner innan lunch så jag var jättehungrig hela dagen. Dessutom drack jag oboy till och igår drack jag inget alls så det tog flera timmar innan jag fick i mig vätska och därför var jag törstig och fick ont i halsen. Hade även ett osäkert kort gällande mina kläder som jag sen ifrågasatte mig själv men idag kör jag superbasic. Var  även trött hela dagen eftersom jag somnade lite innan tolv och gick upp fem för att åka till skolan extra tidigt så jag hann inte vakna till under morgonen. Igår somnade jag runt tio och snoozade superlänge, till 06.22. Så nu är jag redo för tisdagen!!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0