öppningshelg

Har flera alternativ denna skitsöndag. 1. Sitta hemma med en jävla handduk på huvudet och vänta på att klockan ska bli fyra då vi ska äta. 2. Ta av mig handduken från huvudet och vänta på att klockan ska bli fyra då vi ska äta. 3. Åka till hus1 eller vad fan det heter och sitta där helt ensam tills klockan blir fyra då vi ska äta. 4. Gå och lägga mig till skolan blir fyra då vi ska äta. 5. Bygga en tidsmaskin så klockan blir fyra då vi ska äta. Nummer 3 dras jag mest till eftersom 1. Det är fint väder så jag vill vara ute. 2. Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig och vill inte slösa en outfit på att sitta hemma. 3. Vet inte hur man bygger en tidsmaskin. 4. Kommer inte komma in dit något mer om jag inte skaffar kort vilket jag inte har råd med. Kom gärna med andra förslag så min skitsöndag bara blir en vanlig söndag.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0