some nights, I'm scared you'll forget me again

Var jätteotaggad på att gå på fest igår och täbkte typ ta tolvbussen hem men det slutade med att jag och Amanda tog sista bussen, vilket betyder att det var superkul! En snubbe låg och sov redan när vi kom och sen hae jag träffat alla killarna förutom en som man tydligen skulle akta sig för. Kul att det var just han som upprepade meningarna "hej", "vad heter du?" och "vad vacker du är" till mig hela kvällen, haha! Fick även höra att jag var sexig och att mitt hår var porrigt av en annan, och när jag satt ute på balkongen med den läskiga i knät och pratade med två andra börjades snacket om Lady gaga igen. Träffade ju dom första gången på halloween när jag var just Lady gaga. Det var iallafall skitkul och fick en liten självförtroendeboost när killar sa att min hår var snyggt. Synd bara att det försvinner typ idag, hehe.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0