they had it coming

Började dagen med ABC-möte med nya studentkommitteen (har fortfarande ingen aning om hur det stavas..). Det var skoj! Men jäklar vad med nyheter dom fick, vi fick absolut inga alls och dom fick FYRA. Först var jag ganska avundsjuk men sen insåg jag att deras grejer är lite too much, alltså man vill ju hålla sig lite till traditionerna iallafall.  Mycket färg var det iallafall! Sen hade jag en lektion då jag typ skrev klart svenskaarbetet från tvåan! Sen gjorde jag och Denise massvis med ärenden, tillexempel med att lägga till kurser och sånt. När vi äntligen var klara var det dags för lunchdejt! Men Sandy's hade inte öppnat så vi åt på Subway. Fick min macka mycket billigare eftersom deras system är så komplicerat så jag trodde att jag beställde en grupp 1 macka men det var grupp 3, haha! Avslutade dagen med musikalmöte. Det var supermycket folk och ingen vet vilken musikal det ska vara än men det blir nog bra tillslut!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0