this is crazy

Hade bara sång och naturkunskap idag, båda var jätteroliga! Religionen var dock inställd så jag och Amanda tog varsit fordon och begav oss till Regina. Var ju på audition till den produktionen men kom inte in, den var jättebra men förra året var bättre, hehe. Fast vi kom ju tio minuter försent och blev insläppta av Sam Kessel aka Per Hammar, hihi! Några i publiken fick västa utskällningen och fick typ aldrig mer visa sig där igen. Så kan det gå om man inte visar respekt! Sen åkte jag och mamma till Stenhagen (höhö), har äntligen hittat de förbaskade kräfthattarna!! Ni anar inte hur mycket jag letat och gett upp. Har ingen bild från idag men ni får se en från förra året då vi såg förra årets produktion, råkade ha typ samma kläder på mig idag, haha! Gjorde om den lite till som vi såg ut idag. Ser ni någon förändring eller?


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0