To independent to have you by my side

Sjöng min låt utantill på sången sen fick jag en ny låt! Blir så himla glad av min nya lärare och blir faktiskt bättre efter varje gång. Har gjort fler framsteg idag, när jag väntade ensam på att en debattgrej om skolans nedläggning och det skulle börja handlade jag två gånger i cafeterian helt själv och åt ensam i A-korridoren. I ettan skulle jag inte ens våga sitta där ensam. Det dåliga med dagen var dels att man fick gratis fika på debattgrejen och då hade jag redan köpt en toast och kexchoklad och jag är så himla ful. Alltså när jag kollar mig i spegen tycker jag att jag ser helt okej ut men på varenda bild är jag grotesk och tjock. Tror att det är karma från när jag skrev att jag var ofotogenisk när jag i självaste verket egentligen inte riktigt är det. Gud, om du läser detta, gör mig snygg igen. Amen och tack på förhand.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0