tog sovmorgon dessutom

Hahahahah, måste bara berätta om min dröm inatt. Det började med att det typ var valborg eller nåt och folk sköt fyverkerier som såg ut som paraplyer så jag stod och tog kort på det medan jättemånga jag kände gick nedanför och så, sen skulle jag och Frida träffas för att äta och jag hade på mig vanliga jeans, ett vitt linne och någon slags björnmössa. Lite senare satt vi vid typ slottet och alla var nakna så vi klädde väl oxå av oss men sen när alla började klä på sig igen var mina kläder borta och INGEN ville låna ut en jacka eller nåt till mig, vi frågade även någon tjejs granne om han hade en handduk men inte ens det kunde jag få låna. Så jag grät lite sen kom jag till en cirkus (eller typ djur på en friidrottsbana) där jag skulle klä ut mig till en kamel eller springa genom skogen hem men en tjej som jobbade där sa att det var för farligt sen kom en tjej som hade hittat en utvecklingsstörd flicka ut från skogen och den flickan smetade bajs i mitt ansikte (hahahahaha) och sen skulle cirkustjejerna köra oss hem. Först stannade vi utanför någon affär där hennes mamma var och då såg jag att jag var med på omslaget av typ Vouge och sen kom jag iallafall hem på något sätt. Där hemma på min klädställning låg kläderna jag hade haft på mig och sen kom polisen och ville undersöka något men då vaknade jag. Innan det drömde jag om någon häxgrej eller nåt och det var därför jag hade mössan på mig.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0