tre på natten

Är så himla arg!!! Stod och väntade på bussen och några minuter efter att den skulle kommit kommer en taxi och säger att jag missat bussen men att jag får åka till stan för 100 kronor. Lite av en slump hade jag en hundralapp i jackan och på vägen frågar han hur gammal jag är och att han aldrig skulle plockat upp mig om han visste att jag var 17 och inte 19 som han trodde. Han frågar även om jag hade varit hos en killkompis eller tjejkompis och om jag druckit. När jag sen går av och tackar så hemskt mycket för skjutsen ser jag bussen anlända. Den hade åkt efter oss hela vägen. Dra åt helvetet skitchaufför. Bortsett från det var min kväll asbra, mer om det imorn!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0