var i himmelriket

Började dagen med att vara hundvakt åt Fransanbansan! Vi var ute i skogen med Klas och mamma. Hon är så himla härlig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Träffade sen Amanda vid snoppen och bajset och därifrån gick vi till nya skejthallen! Tyvärr fick vi inte se några uppvisningar eftersom det var så lite publik eller nåt men vi fikade och spanade in skejtare. Dagens fakta: En snygg kille som utför parkour blir fulare och en ful kille som skejtar blir snyggare. True story. Förresten träffade vi Andreas och när han frågade om vi kände någon mer där pekade jag mot Erik och sa att vi kände honom men han stod så långt bort så en kille precis bakom Andreas ba "ah, jag är Erik. Närå jag heter Isak". 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0