You know what we do

Gårdagen var somsagt askalas! Det var en härligt blandning av bönder, uppsalabor och Stockholmare i Beas lilla gästhus. I början körde vi lite lekar, tillexempel nån slags fördomslek. När frågan "vem har mest rosa strumpor?" kom pekade typ ALLA på mig, jag som knappt använder strumpor och när jag väl gör de är dom svarta eller vita, haha! Oj vad töntig den festen lät nu men jag fick inga värstingfrågor under någon lek! Stod mest uppe på det lilla dansgolvet och innan jag skulle gå fick jag lyssna på en hel One directions låt utan att någon bytte!!! Visserligen var det bara jag som tyckte den var bra och flera människor försökte byta men dom fick inte, hehe. Har sovit i fyra timmar och nu ska jag till pappa!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0