And the radio up

Musikalrep hela förmiddagen. Imorn flyttar vi in på Regina och om en vecka är det premiär. Halv fem stack jag och Amanda från skolan för att åka med Tina och Matilda till Fryshuset där Faceplant spelade på Emergenza! En röst på dem från oss är en röst på dem. Tyvärr var vi alla ganska trötta och vi har ju musikalrep hela dagen imorn så efter fem band hade speat tog vi bilen tillbaka till Uppsala. Vet fortfarande inte om dem är vidare men jag håller alla mina tummar! Har tyvärr inga bilder på dem eftersom min lilla kamera inte är kapabel till fina bilder och systemkameror är förbjudna. Bilden är från exakt ett år sen när italienarna var här och jag hade samma slampklänning på mig som idag på mig. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0