it takes two to tango

Dessa två veckor har verkligen varit så sjukt jävla bra. Jag kan inte tänka mig ett bättre gäng att spendera hela dagarna i en källare med. Igår hade vi ett skitbra avslut med god mat på Alexander och fest hos Nina. Det var jätteroligt och de sista timmarna spenderades i en bastu. Skulle ha vanligt tjejsnack efter att någon sa något jag inte visste hur jag skulle tolka men sen kom det in fler folk dit. Blandannat Andreas som sa att jag hade skön dialekt, Fabian och Niklas som blev min och Amandas mamma och pappa (pappa övergav oss sen så Jocke fick bli bonuspappa som hade Emma som barn) och andra som bara ville låtsasbasta med oss. Efter att tag bestämde vi oss för att gå upp men det var roligaste i bastun. När vi kom ner dit igen hade Martin, Josef och Kevin startat den på riktigt så vi bastade med dem och sen somnade jag, Amanda och Emma där. Klockan sex tog vi bussen hem och sen somnade jag och drömde om musikalen hela dagen lång. Håller på att kolla igenom bilder från föreställningarna som kanske läggs upp senare. Här är två av Denises bilder.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0