Been dreaming about you

Okej så jag kan ha haft den bästa drömmen på länge inatt. Jag, Denise och One direction gick runt inne på någon leksaksaffär och hade det trevligt. På kvällen behövde vi av någon anledning dela säng med Harry Styles, så vi låg på varsin sida av honom. Vi följde med dem överallt och hade det jättetrevligt. Några dagar senare insåg vi att vi var fem killar och fem tjejer, så Harry tyckte att alla skulle säga vem de var kära i samtidigt. På tre var jag den enda som sa "Louis" och kort därefter svarade Liam samma sak. Louis sa mitt namn tveksamt och sen blev det dålig stämning. Jag tror att Harry ville att jag skulle säga hans namn och jag tänkte att jag skulle svarat "det spelar ingen roll" istället. Någon dag därefter var vi ute och cyklade och jag ramlade med flit. När jag ställde mig upp hade Denise cyklat ifrån mig så jag fortsatte ensam. Kom fram dit jag skulle och såg Denise i en hiss men jag tog en annan väg och stötte på Harry och Liam. Helt plötsligt var jag i deras rum och skulle dela säng med Liam. Han ville kolla på Teenage mutant ninja turtles innan han somnade och Harry ville ha hörlurar i öronen av någon anledning. Innan vi somnade kom några väktare in i rummet och kollade om vi hade alkohol vilket jag av någon konstig anledning hade men de tog det inte. Dagen efter skulle de ha spelning så Harry satte på sig en röd långärmad baseballtröja med knappar (alltså den var skitsexig, värt att nämnas). Jag och Denise gick runt på arenaområdet under dagen och kom sen på att vi kunde kolla upp vilket hotell de bodde på, så tillsammans med några småtjejer stod vi utanför Grand hotel och skrek. Efter ett tag kom Marcus Butler och Alfie Deyes och sa att One direction var tråkiga att ta bilder med så vi skulle ta bild med dem istället. När One direction tillslut kom insåg vi att vi inte behövde stå och skrika eftersom vi kände dem så vi gick in på hotellet igen. 
 
 
Känns inte riktigt okej att både Liam och Harry får vara halvnakna medan Louis bara ser ut som vanligt men så går det om jag inte får dela säng med dig. Du vet att jag älskar dig ändå (antagligen vet dui inte det) och att du är snygg.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahhaa åååh!!! <3

och eehe... YUM!

2013-09-01 @ 15:40:17
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0