Förlorare

Cyklade till Bola tidigt imorse och mötte upp Tina. Vi hade möte med Pocket för att få reda på vad som var på gång. Träffade massor av gamla lärare som Torbjörn, Anna och Märit (vi fick varsin kram av Märran <33) och fortsatte till skolbyggnaden. Mycket har förändrats på Boland, mina musikklassrum tillhör GUC, A-korridoren har alldeles för många stängda och nya dörrar, naturkunskapsdelen är jättelång, teatersalen är helt borta, våra toaletter har egna rum, nytt datorsystem, nya bord och stolar i matsalen, lärare har flyttat rum (plus att 30 har sparkats, sjukt ju??), cafeterian har stolar längst väggen, nya skåp, musiksofforna är borta, diskarna delar upp knivar och gafflar och mycket mer. Men det är även många saker som är detsamma. Cafeterian, lamm, gamla bolandelever, Arne, fordonsalarna, slottet, snygga killar, mer lamm bland annat. Pratade med alla lärare som gick att prata med och bra saker är att jag får ny mattelärare, David kommer hjälpa mig, Göran är exalterad (lovar) och de andra är oxå jätteglada. Börjar på måndag och kommer antagligen bara gå till Oktober. Heja mig. Söker lunchkompisar de dagar jag behöver och gärna pluggkompisar oxå. 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

VART HAR MAN TEATER NU DÅ?!?!? O___O'

Svar: Teater är för töntar. Hehehe närå den svarta salen är kvar (de har tillochmed fixat ännu en ingång till den)
Frida

2013-08-21 @ 17:41:43
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0