Higher than a motherfucker

Mötte upp Yvonne och Tina igår och tillsammans gick vi till Gary's. Lite senare kom Evelina, Ludde, Mirabelle och Jenny och gjorde oss sällskap. Innan vi skulle gå bjöd älsklingsyvve på öl och jag drack faktiskt nästan upp först. Lite senare drog vi till Williams och hängde där till stängning. Yvonne lånade deras keps som jag fick när vi skildes åt och jag gick ensam till Birger Jarl där Amanda, Minna, Sofie, Sanna och Lisa var! Träffade förvånansvärt många jag kände fast det var ingen chock att just de var där. Såg mina bordskompisar från i lördags som bara satt vid vårat bord flera gånger! Ville fråga om någon anlitat dem att förfölja mig men om det var sant kanske jag skulle bli kidnappad så jag avstod. Dessutom kanske de inte kände igen mig och då skulle det bli jättepinsamt. När vi hade dansat en hel del blev vi bjudna av shots av någon trevlig tjej. Skulle alltså kunnat blivit nerdrogad, massmördad och arresterad på samma kväll. Yolo.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0