"she have a heart and when she start to look in their eyes and say I want more" - Yvonne

I fredags hände det en hel del! Tidigt på morgonen cyklade jag och mamma till Netonnet (skitlångt, trodde det var tio minuter från där jag bor men visade sig vara en timme) och jag köpte mig äntligen en ny kamera! Cyklade direkt ner på stan och träffade Denise efter det, vi satt vid ån och pratade (tredje gången den här veckan som jag har suttit vid ån och pratat med mina tjejkompisar haha). På kvällen var det dags för kräftskiva hos Matilda, trots att jag inte äter kräftor var det himla kul! Det blev en hel del shots och One direction. Precis som en fredagkväll ska vara! Jag och Yvonne åkte innan tolv och råkade äventyra i Uppsala. Först beställde vi mat av Sofia på MAX och sen hittade vi en lekpark där vi hängde ett tag. Minns att jag ville vara lika cool som Yvonne och kastade min läsk där. Misslyckades dock med coolheten.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0