believe

Alltså den här veckan har varit så kaosartad. Det började med att jag grät på jobbet sen gick det bara utför. Jobbade bara i måndags vilket var lika bra, för på tisdagen kunde jag knappt gå. Ovansidan på min fot hade svullnad upp och gjorde så himla ont. Vet fortfarande inte varför och det gör fortfarande ont, men nu kan jag gå som normalt folk. På onsdagen fortsatte jag ha ont, och så hade även svullnaden spridit sig till gommen (fråga mig inte hur det gick till) så jag kunde inte äta, andas eller spotta normalt. Jag tyckte synd om mig själv men överlevde dagen. På torsdagsmorgonen när jag vaknade och skulle på toa ramlade jag in i alla väggar och det snurrade i hela huvudet. När jag skulle äta frukost klarade jag inte av att bre mackan och drack bara en klunk oboy innan jag behövde lägga mig ner och andas. Vaknade några timmar senare och med tiden blev det bättre, men låg mest i sängen hela dagen och åt endast några lussekatter. På kvällen träffade jag Denise för att byta julklappar och se Believe! Fick bra filmer (bland annat första säsongen av Once upon a time woooooop!!) och fint mobilskal. Hon gav mig även en alvedon som jag svalde helt själv!!! Ni kanske tycker jag är korkad som inte tänkte på det innan men är en sån person som inte kan svälja piller så det var stort för mig. Filmen var så jävla bra och jag grät och skrattade och grät mer. Hade glömt bort hur bra Jusrin Bieber är och HUR JÄVLA SNYGG. Hehe. Tänkte stanna hemma från skolan på fredagen men allt var kaos och jag behövde verkligen fixa grejer där. Hjälpte sen Tina packa för imorn åker vi till Tyskland!! Kanske berättar mer om det en annan dag. Eller när jag är hemma igen. Eller nästa år. Vi får se. God jul iallafall. Om ni undrar hur jag mår nu mår jag ganska bra. Ok.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0