Sankta Lucia

I fredags var det ju Lucia. Jag hade alladels för många saker planerade att jag glömde bort typ allt (är kanske typ döende, följ mig på twitter jag är rolig när jag googlar sjukdomar hehe) men började iallafall dagen i bussgaraget med alla Uppsalas busschaufförer (redan där gick något snett) för att se på Uppsalas Lucia! Kände att jag verkligen inte passade in men har aldrig sett Uppsalas luciatåg förut men just i år kände jag ju några av de som var med! Efter det åkte jag till skolan som vanligt på fredagar. De fredagarna jag inte har bättre saker för mig alltså. Typ sova. Amanda kom och gjorde mig sällskap och tillsammans såg vi dansarnas julshow. Hade sen en tråkig dag eftersom idol slutat och sen fortsatte helgen vara tråkig tills idag då jag åkte till farmor och farfar för att göra julgodis. Tror att jag börjar bli gammal.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0