you got me wild

De senaste dagarna har varit så himla bra tack vare småsaker. Fick bland annat reda på att Erik Rapp skulle spela i Svavagallerian idag. Drog med mig Tina och medan Erik sjöng satt vi och åt på kanten. Fick ett stort leende innan han klev på scenen och efteråt skulle man egentligen inte få prata med honom men sen ställde han upp ändå. Ungefär såhär löd vår konversation: "Hej vi träffades i fredags" "Ja jag kände igen dig i publiken" "Okej kul men du jag glömde säga att du är jätteduktig" "Åh tack så mycket!" Ni får gissa själva vem som var vem. Blev jätteglad över att han kände igen mig och bad om ännu en bild. Efter det satt vi kvar i gallerian till klockan blev nio, mest för att vi inte orkade ställa oss upp. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0