colton haynes

 
Började kolla på Teen wolf idag. Hittills är det helt okej men det är inte det jag ska skriva om. Det är en snubbe i serien som heter Jackson som är så sjukt jävla snygg (tror det är lag på att alla karaktärer som heter Jackson ska vara skitsnygga) så jag kollade upp honom och såg att det var samma som spelade Kai i Chloe kings nio liv. Blev såå glad för jag visste aldrig vad han hette eftersom han bara var med i ett avsnitt. Vad hände med den serien förresten? Vill ha nästa säsong NU för den slutade så himla spännande! Dessutom var det så sjukt mycket snygga killar med i den. Jaja, nu ska jag kolla på andra avsnittet av Teen wolf och dreggla lite mer. Han är förresten bara med i 25 av 26 avsnitt, buhu.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0