easy as an a

Skönt att vara tillbaka på skolan! Första lektionen var inställd så dagen började med svenska och efter lunch fortsatte med den filosofi. Kändes bra att ha två pratlektioner när man är sjuk, men jag överlevde fsktiskt! Efter skolan hängde jag, Sofia och Yvonne med Helena, ordningsvakten och en fordonslärare. Vi pratade om horor, killar, sexuella grejer och annat kul! Klockan fyra var det dags för musikal, vi gjorde inte så mycket och jag var väl inte så behövlig men jag tycker verkligen att det är kul! Hemma ville jag uppdatera instagram. Eftersom det jag skrev lät så töntigt la jag till lite skämt-hashtags i kommentarsfältet och några sekunder senare hade jag fler likes än någonsin. Tror dom nappade på #toilet.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0