hur mår jag?

Vill ni veta en hemlighet? Jag har tappat bort mitt humörhalsband jag köpte på Gina tricot i slutet av förra året. Vet när jag hade det sist men inte vad jag gjorde sen. Eftersom jag inte hittade något till mig själv igår på stan råkade jag köpa en ny. Fast dom hade ringar, så jävla snygga! Dom var dessutom billigare och innan såg jag ju inte hur jag mådde. Köpte den med finast färg (typ grön/blå/turkos) trots att det inte ens var så jag mådde, hahaha. Nu är den typ orange, kanske betyder att jag är orolig över mitt halsband. Ville egentligen bara visa en bild jag såg nyss. Stämmer in så jävla bra på¨mig, jag tror på alla sånnahär saker. Gina hade även bokstavshalsband och jag läste på det jag trodde var F och såg hur mycket det stämde in på mig, sen såg jag att det var E. Nu ska jag läsa mitt horoskop, ha en bra dag allesammans!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0