Because the night belongs to lovers

 
I onsdagskväll träffade jag Yvve och Henke. Vi tog först en öl på Pitchers och en vandrade vi runt tills vi bestämde oss för att stanna på framfickan. Där var det jättemånga man kände och precis som vi skulle de flesta till Birger jarl. Vi dansade till stängning och sen åt vi på McDonalds med Yvonnes bröder innan det var dags för mig att cykla hem. Såg ett rådjur och två harar och var så fascinerad över att solen gick upp så jag gick havla vägen hem och somnade innan fem.
 
I fredags jobbade jag på Botaniska. First aid kit och Patti Smith skulle spela så jag fick tillsammans med en annan tjej se till att ingen plankade och hoppade över muren. Vi stod där från fem till nio och när vi sen gick för att äta var all lasagne slut så vi fick ta frukt och bröd. När konserten var slut plockade vi skräp och monterade ner stängslet. Använde ett jättekonstigt verktyg att ta bort buntband med innan vi förstod att man kunde knäppa loss med en knapp. När vi burit iväg massvis med tunga saker fick vi reda på att det blev över av Patti Smiths mat så vi fick äta om vi ville. Det var kanske inte det godaste jag ätit men bättre än ingenting! Slutade halv ett och gick då till cykeln med min nya arbetskamrat. Tydligen hade vi parkerat precis bredvid varandra, haha! Vad är oddsen liksom? Det var iallafall en jätterolig dag och jag hoppas att det blir fler jobbtillfällen. Träffade många nya trevliga människor på köpet dessutom!
 
Idag åkte jag, Amanda och Alex till Lyssnarängen och badade. Vi köpte lite gott att ha med oss på Gränby innanvi begav oss. Efter att vi tagit dagens första dopp kom Jack och Kevin och gjorde oss sällskap. Jag och Amanda visste inte om vi skulle sola, bada eller köpa glass men vi gjorde faktiskt allt tillslut. När vi tröttnat på att sola gick vi alla ner för att bada igen och kastade en boll till varandra. Kan inte påstå att jag är så bra på att kasta, antingen blev det för kort eller på folk. Hehe. Fick jättemycket sjögräs kastat på mig och hela mitt hår blev nerstänkt men jag antar att det är straffet om man kastar som en sopa. Lägger upp en bild ovan från något av dessa dagar, fett svårt att gissa vilken det kan vara.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0