En pojke från förr är tillbaks igen

"Inside my heart is speeding, beating faster. I'm running out of time I see you're leaving" och "Liksom i trans och såg henne gå. Mitt hjärta slog, det ticka och ticka" har exakt samma rörelser om man dansar på Allsång på Skansen. Iallafall om man heter Denise och Frida. Vi kom dit runt elva igår och tog tåget hem tolv timmar senare. I början var det som vanligt mysigt trots att vi fick äta kladdiga bakelser med händerna och min Antoncola var kokhet och gjorde ont att dricka.Vid fyra ställde vi oss upp och stod tills det var dags. Kvart över sju kom det fem killar som trängde sig förbi alla och letade efter "Viktor" som tydligen stod längst fram. När de hade hittat honom stod de där och ropade efter Håkan, drack vin, rökte och kysste varandra. Efter programmet var det en hel timme bara med Håkan och jag ville gärna stå kvar under hela men mina fötter vägrade så vi satte oss lite längre bort och handlade Håkansaker innan vi begav oss tillbaka till Uppsala. Efter igår vill jag kopulera med Anton, krama Håkan och leva resten av mitt liv lycklig med Måns.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå var är kalsongbilden?!?!

2013-07-10 @ 15:51:45
Postat av: Anonym

Enligt Twitter kom killarna och letade efter Viktor klockan kvart i åtta...lögnare

Svar: Jag skrev fel där okej, även jag gör misstag! Sluta var anynom och stå för vem du är T + ina bitch. Hehehe.
Frida

2013-07-10 @ 15:52:35



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0