för sent för kärlek

Torsdag var en konstig kväll. Mötte upp Denise, Viktor och Tina efter Carrie diaries (tv > vänner) och vi begav oss till Williams. Fick sällskap av en vuxen duo under ledning av Yvonne som hade druckit kaffe och var lite för coola för oss ett tag. När Williams stängde gick jag och Dense till MAX och sen gick vi till de andra från Boland som satt på Palermo. Gjorde ett stopp vid domkyrkan för att be en bön oxå. När Palermo stängde satte vi oss på bryggan med änder och katter tills solen gick upp. Hade en liten catch up igår med Denise och en glass vid ån innan jag mötte upp Yvonne för att gå på bio. Filmen var jättebra och jag har redan planerat att se den två gånger till trots att jag grät för att låtarna var så fina. När filmen var slut satte jag och Yvonne oss i korridoren utanför biosalongen och fortsatte gråta samtidigt som vi skrattade för att det var så töntigt. Måste sett riktigt löjligt ut för alla som gick förbi och hade sett samma film.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0