Magic, warm and amazing

Åkte hem till Denise för lite filmkväll igår. Kanske gjorde en hel dans på hennes stång först men om det är så kanske ni får se det sen. Vi började med att kolla på Magic Mike. Satt hela filmen och tänkte vem Channing påminde om men jag tror bara att hans karaktärs personlighet var så perfekt att jag inte accepterar något annat. Tycker däremot inte att han är en sån godbit utseendemässigt men Adam/Alex asså. Grr! Efter kvällens sexigaste film kollade vi äntligen på Warm Bodies. Trodde att jag ville ha en strippa till pojkvän men efter den ville jag bara ha en zombie. Grät kanske lite och blev kanske lite kär. Förstår inte hur en så blek och sliten grabb kan vara så fin. Tillsist kollade vi på The Amazing Spider-man. Trodde att jag visste vad jag ville ha men damn vad söt han var. Så en skejtande spindelpojkvän skulle funka det med. Sov över hos Denise och när jag vaknade hade jag bestämt vem det skulle bli. Ryan i Warm Bodies. Han hette visserligen inte Ryan men jag tror han gjorde det. Visserligen verkade han vara så jävla klängig men strippan och spindeln skulle aldig ha tid för mig och zombies har ju inget annat för sig. Behöver inte oroa mig för att han ska dö heller, skitbra ju! Det alla dessa killar hade gemensamt var slarvigt brunt hår och äckliga hoodies. Detta betyder att inget annat kommer duga för mig den närmsta veckan. Det gör inget om han har en blåtira och lite sår i ansiktet heller. Sexigt.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0