We like to party

Åkte iväg på poolparty i Rasbo igår. Majoriteten av alla som var där var från högstadieklassen så det var lite halvt som en klassåterträff. Jag och Amanda körde bilrace tills Patrik tyckte att det var e bra idé att köra ner bilarna i poolen och stampa sönder en av dem. Vi skulle haft någon slags femkamp men eftersom alla grenar gick sönder blev det en tvåkamp. Mitt och Amandas ägg studsade flera gånger utan att gå sönder så vi vann typ inte. Lite senare badade vi, planerade att inte doppa håret eftersom det blir grönt och lockigt men alla andra tyckte det var kul att stänka hela tiden. Tack Gud för plattången och hårfärg. När vi badat klart satte vi oss och spelade Ring of fire hela natten. I början var vi ganska många med folk somnade, spydde och kollade på tv så det blev bara jag, Sofie, Madde och Fredrik tillslut. När vi skulle sova var jag himla rädd att Sofie skulle sparkas och hålla på och att Johan skulle snarka men de båda var jättelugna så jag sov så himla bra. Efter en mysig frukost utomhus åkte jag, Amanda och Alex tillbaka till stan. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0